dimarts, 12 d’abril del 2011

El meu primer pastís amb cobertura de fondant de sucre!!!


Aquí teniu la foto del meu primer pastís amb cobertura de fondant de sucre! Sempre m'havia fet molta il·lusió saber com es feien aquells pastissos tan bonics que surten a les pel·lícules americanes. Així que, amb motiu del 60è aniversari del meu pare, vaig decidir investigar sobre aquest tema. Vaig navegar una estona per la xarxa i vaig trobar infinitat de receptes i idees per decorar el pastís. Vaig decidir fer-ne una de senzilleta ja que era la primera vegada i aquest va ser el resultat.
El procés no és complicat però sí força laboriós. Primer vaig fer un pa de pessic normal i corrent i el vaig farcir de crema de llimona i després el vaig cobrir amb el fondant.
Més endavant penjaré la recepta i veureu que no és tan difícil com sembla!!!


1 comentari:

  1. Quina passada de pastís. Estava boníssim!!! Us ho dic en coneixement de causa.

    ResponElimina