dimarts, 12 d’abril del 2011

Magdalenes bàsiques i ràpides.

Aquesta és la versió ràpida i fàcil de fer magdalenes a casa. He provat altres receptes però no m'acaben d'agradar com queden de textura.. A més si després les voleu farcir (els famosos cupcakes) amb aquesta recepta queden més "resistents" i si el farcit és una mica líquid no passa res.
La massa és exactament la mateixa que la del pa de pessic de iogurt XDDD!

Ara ve el pas més important perquè a part de bones quedin vistoses: poseu els paperets de magdalena dins uns altres motllos del mateix diàmetre i que siguin més rígids. M'explico: abans de descobrir aquest truc, les magdalenes sempre em quedaven bones però no pujaven mai bé perquè el paperet no aguantava el pes i s'obria. Solució: vaig agafar un motlle de silicona per fer muffins, vaig posar-hi els paperets i després vaig omplir-los amb la massa. I per fi em van quedar unes magdalenes amb cara i ulls!!!

La cocció és diferent de la del pa de pessic: la temperatura és la mateixa però el temps s'escurça en funció de la grandària del motlle. Com més gran sigui, més temps trigaran. Millor que no us allunyeu massa del forn i ho aneu controlant sovint.

Abans de  coure-les hi podeu tirar una mica de sucre per sobre i quan es fongui farà aquella "crosteta"...

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada