dissabte, 6 d’agost del 2011

Cupcakes amb melmelada d'aranyons i ganaché de xocolata blanca

Ja us podeu imaginar pel títol que aquesta recepta és "light"...hehehehe!
Comencem:

Ingredients:

  • Recepta de les magdalenes bàsiques. Aquí hi podeu afegir sucre vainillat per donar-hi un toc especial.
  • Melmelada d'aranyons.
  • 200 ml de nata líquida per muntar
  • 400 g de xocolata blanca
  • colorants alimentaris (millor que siguin en pols. Si els feu servir líquids poden tallar el ganaché i esgavellar-ho tot!). La recepta del ganaché la vaig treure de www.sugarmur.com perquè després d'investigar una mica vaig veure que era la més senzilla i la que tenia més possibilitats de quedar bé sense fer massa filigranes.
Elaboració:
  1. Feu les magdalenes bàsiques i ràpides amb la recepta del pa de pessic bàsic.
  2. Un cop estiguin fredes, amb l'ajuda d'un ganivet ben esmolat o un estri d'aquells que serveixen per buidar el cor de les pomes, feu-hi un orifici, farciu-les amb una culleradeta de melmelada i torneu les a tapar amb el tros que heu tret per fer el forat.
  3. Elaboració del ganaché:
    1. Escalfeu la nata fins que arrenqui el bull. Treieu-la del foc i afegiu-hi la xocolata tallada a trossets.
    2. Remeneu-ho bé fins que quedi una crema homogènia. Si hi voleu posar colorant, ara és el moment!!!
    3. Deixeu-ho refredar unes 6-7 hores a temperatura ambient i després 12 hores més a la never.
    4. Munteu-ho amb les varetes.
  4. Farciu una màniga pastissera amb el ganaché i decoreu els cupcakes com més us agradi.
  5. Si voleu, hi podeu posar perletes, confetti de sucre etc, ("sprinkles" pels amics).
Quan vaig fer aquests cupcakes em vaig decidir a provar de fer un expositor per servir-los i que quedés més bufó tot plegat. La idea la vaig treure, com no, de la secció "Bricotunning" de www.sugarmur.com.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada