dijous, 20 d’octubre del 2011

Pastissets de truites

Aquí teniu una versió de l'arxiconegut pastís de truites. Està fet només amb clares d'ou (tenia un pot de clares d'ou pasteuritzades que havia de fer servir i no volia fer un pastís ;)!!!) i al no dur rovells és força menys calòric. Suposo que si ho feu amb ous sencers quedarà més gustós però llavors jo ho faria amb 3 ous grossos en comptes de  6 clares soles.

Ingredients (per unes 3 racions):

  • 6 clares d'ou pasteuritzades
  • 1 ceba grossa
  • 1 carbassó petit
  • 150 g de xampinyons
  • tomàquet fregit
  • oli d'oliva
  • sal, pebre negre, orenga 
Elaboració:
  1. Piqueu la ceba, els xampinyons i el carbassó ben petits.
  2. Sofregiu-los per separat i feu una truita de cada verdura amb 2 clares d'ou.
  3. Poseu una truita de base, cobriu-la una capa de tomàquet fregit, poseu-hi sobre una altra truita, feu una capa de tomàquet fregit i finalment cobriu-ho amb la tercera truita. Jo vaig fer servir de base la de xampinyons, la del mig era la de carbassó i la de dalt de tot era la de ceba.
  4. Decoreu-ho al gust.
Perquè quedés més vistós, vaig tallar el pastís amb un cèrcol metàl·lic i vaig posar-hi una mica de rúcula per sobre.


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada