dimecres, 29 de febrer del 2012

Coca d'escalivada amb romaní i farigola

Bona tarda, 
aquí teniu la recepta d'aquesta coca saborosa i fàcil de fer.

Ingredients:

  • 400 g de farina de força (al Mercadona en tenen)
  • 2 culleradetes de cafè plenes de sal
  • 1 sobret de llevat sec (o l'equivalent en llevat fresc)
  • 200 ml d'aigua tèbia
  • 3 cullerades soperes d'oli d'oliva
  • 1 cullerada de romaní sec trinxat
  • 1 cullerada de farigola seca trinxada
  • escalivada al gust: jo en vaig tenir prou amb un pebrot vermell, un de verd i una albergína
Elaboració:
  1. Poseu en un bol la farina, la sal, el romaní, la farigola i el llevat sec. Remeneu-ho bé.
  2. Tireu-hi l'aigua tèbia i amasseu-ho una mica. Després afegiu-hi l'oli i amasseu-ho bé durant uns 5 minuts fins que quedi una massa compacta i elàstica.
  3. Poseu la massa en un bol i tapeu-lo amb paper film. Deixeu-la  reposar en un lloc càlid fins que hagi doblat el seu volum.
  4. Estireu la massa amb un corró  i deixeu-la del gruix que us agradi i poseu-la en una safata de forn.
  5. Coeu-la durant 5 minuts al forn preescalfat a 200ºC.
  6. Treieu-la del forn i col·loqueu-hi per sobre l'escalivada.
  7. Torneu-la a posar al forn i deixeu que s'acabi de coure durant uns 10 minuts més.
D'aquesta recepta no en tinc foto perquè no vaig pensar a fer-ne cap. Quan vaig treure la coca del forn feia tant bona pinta que ens la vam menjar de seguida!!!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada