dimecres, 29 de febrer del 2012

Galetes de Nadal 2011

Sí, ja ho sé que vaig tard! Hehehe! Fa més de dos mesos que va ser Nadal i jo encara sense publicar les galetes!
La recepta de la massa és la que podeu trobar aquí i és la que faig sempre. Aquest any hi vaig afegir una miqueta de gingebre fresc ratllat per donar-hi més sabor.
La decoració la vaig fer amb fondant, glasa reial i sprinkels diversos que l'Anna i l'Uri em van fer arribar de terres neerlandeses.
Pel que fa a la glassa, he provat diverses receptes per fer-la i la que m'ha donat més bon resultat és la que surt publicada a la pàgina web www.sugarmur.blogspot.com i la podeu trobar clicant aquí. I pel que fa al fondant, n'hi ha de comprat i n'hi ha de casolà i vaig quedar molt contenta de com van quedar les galetes tot i ser la primera vegada que en feia servir per decorar-les.
En total vaig fer unes 120 galetes i la majoria les van anar a parar a la família, amics i veïns per desitjar-los bones festes.




Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada