dimecres, 19 de desembre del 2012

Coca de pebrots "Dues textures"

Bon dia, 
tinc el bloc una mica abandonadet, he estat una mica enfeinada amb les galetes de Nadal. Ahir ja les vaig acabar i avui toca actualitzar que tinc unes quantes receptes pendents. Aquí teniu la primera: coca de pebrots "Dues textures".

Ingredients (per unes 4 persones):

  • pasta brisa: podreu trobar la recepta clicant aquí. Per fer la base de la coca de pebrots vaig augmentar les quantitats d'aquesta recepta un 50% i no hi vaig posar sucre.
  • 500 g de pebrots. Jo ho vaig fer amb pebrot verd tipus italià i pebrot vermell del de tota la vida.
  • fulles d'alfàbrega fresca
  • sal
  • dues cullerades soperes d'oli d'oliva
  • pebre negre al gust
  • mitja ceba tallada ben petita
  • per acompanyar:
    • melmelada de tomàquet (recepta aquí)
    • melmelada de pebrot verd (recepta aquí)
    • formatge Edam

Elaboració:

  1. Un cop tingueu la pasta brisa llesta, talleu-la en 4 rectangles, punxeu-los amb una forquilla perquè no s'inflin i coeu-los al forn uns 10 minuts a 200ºC (no cal que deixeu que es coguin del tot).
  2. Mentrestant escalfeu l'oli en una paella i sofregiu-hi la ceba fins que estigui tova i transparent.
  3. Després afegiu-hi els pebrots tallats a dauets petits i deixeu que es coguin. Aneu remenant sovint.
  4. Rectifiqueu de sal i pebre i reserveu.
  5. Treieu la pasta brisa del forn i escampeu per sobre de cada rectangle una mica de la barreja de pebrots.
  6. Torneu-ho a posar al forn uns 5-7 minuts més.
  7. Just abans de servir poseu-hi unes fulles d'alfàbrega fresca per sobre. Podeu acompanyar aquest plat amb les melmelades de pebrot verd i tomàquet i uns trossos de formatge edam per donar-hi una mica de cremositat.




1 comentari:

  1. Quina pinta més bona!!!! i es veu fàcil de fer. En qualsevol moment la faig. Deu estar molt bona. felicitats!!!

    ResponElimina