dimecres, 2 de gener del 2013

American Pancakes

Bon vespre, 

ja feia temps que tenia ganes de provar de fer les famoses "tortitas" americanes que surten a les pel·lis. I quan vaig descobrir que en una botiga del Vendrell tenien xarop d'auró (maple syrup) que és l'acompanyament que solen portar, en vaig comprar i vaig pensar que podria fer les tortitas per esmorzar el dia de Nadal. No va poder ser per l'empatx que preveia per aquell dia, així que vaig pensar que les faria el dia 1 de gener. I al final, tampoc!!! Vam anar a dormir massa tard la nit anterior... Així que avui quan m'he llevat he anat directa a la cuina i recepta en mà, les he fet. Han quedat molt bones i he descobert que no són tant difícils de fer (bé, de fet, són com unes creps una mica més gruixudes del normal).
La recepta l'he adaptat de la que vaig trobar a  www.nigella.com.

Ingredients (per 2 persones, surten unes 8 tortitas d'uns 12 cm de diàmetre):

  • 125 g de farina de blat
  • 1 culleradeta de llevadura química
  • 1 polsim de sal
  • 1 polsim de sucre
  • 1 ou
  • 15 g de mantega
  • 150 ml de llet
Elaboració:
  1. Poseu tots els ingredients en el vas de la batedora i bateu-los bé fins que tingueu una crema una mica espessa.
  2. Escalfeu una paella antiadherent i quan estigui ben calenta aboqueu-hi un cullerot de la crema.
  3. Quan veieu que comencen a sortir bombolletes a la superfície de la "tortita" és el moment de girar-la.
  4. Deixeu que es cogui per l'altra banda i llestos!
  5. Les podeu acompanyar amb el xarop d'auró i els que mengeu carn també amb bacon.




Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada